Bestyrelse i THR-Løbefællesskab
Hej, jeg hedder Lykke
Jeg bor i Båring sammen med min familie. Jeg er mor til tre, og når hverdagen tillader det, snører jeg gerne løbeskoene 3-4 gange om ugen.
Jeg har været en del af THR helt fra den spæde start, og det har været fantastisk at følge fællesskabets udvikling gennem årene. For mig er løb meget mere end træning og kilometer – det handler i høj grad også om sammenhold, gode oplevelser og glæden ved at være en del af et stærkt fællesskab.
Jeg elsker at bidrage til den gode stemning på vores løbeture og sørger gerne for lidt hygge, grin og morskab undervejs. Jeg mener nemlig, at det skal være sjovt at løbe – også når benene bliver tunge, og turen udfordrer os lidt ekstra.
Jeg er en dedikeret løber og samtidig en del af bestyrelsen, hvor jeg er med til at udvikle og styrke THR, så vi fortsat kan være et fællesskab med plads til alle – uanset niveau, mål og ambitioner.


Hej, jeg hedder Gitte
Jeg er en del af bestyrelsen i THR, fordi…
Jeg elsker at løbe i vores løbefællesskab, jeg synes det er top motiverende. Et skønt fællesskab med mange forskellige mennesker, der er gode til at bakke hinanden op og tage hensyn til hinanden, det giver mig energi og glæde.
Vi har en god tone i fællesskabet, vi er generelt gode ved hinanden og der er plads til alle – det er værd at bevare!
Derfor arbejder jeg for at THR bliver ved med at fungere!
Derudover arbejder jeg også “lidt” for at vores medlemmer kan få nogle interessante tilbud og fordele.
Hej, jeg hedder Lene
For mig handler det ikke om fart eller distance, men om at komme afsted, fællesskab, glæden, og den gode energi. I THR er der plads til alle uanset niveau – og det er netop det der motivere mig. Jeg elsker at være en del af et løbefælleskab, hvor der både er plads til grin og støtte. Så kom frisk og nyd turen sammen med os.


Hej, jeg hedder Flemming
Jeg er en dedikeret løber med stor passion for løb og fællesskab. Jeg forsøger at komme ud på så mange løbeture som muligt hver uge, og jeg nyder hver eneste kilometer – uanset tempo og distance.
For mig handler løb ikke kun om træning, men også om de oplevelser, venskaber og den glæde, der følger med. Derfor er jeg vild med vores fællesskab og alt det, vi kan skabe sammen. Det er inspirerende at være en del af et miljø, hvor der er plads til både ambitioner, udvikling og hygge.
Jeg er også en del af bestyrelsen, hvor jeg gerne bidrager til at udvikle og styrke fællesskabet, så endnu flere kan få glæde af løbet og sammenholdet.
